Тест на тему “Теорема косинусів” розроблено для дев’ятих класів загальноосвітніх навчальних закладів за підручником “Геометрія 9 клас” О.С. Істер.
Мета:
закріпити вміння і навички учнів з теми “Теорема косинусів”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.
Увага випускникам: не дивлячись на те, що даний тест тільки за 9 клас, раджу вам обов’язково його пройти. Це буде корисною підготовкою при складанні ЗНО з математики у майбутньому.
Описання тесту:
тест середньої складності, приблизно відповідає по складності першій частині завдань ЗНО з математики;
тест розрахований на 5-15 хв часу, в залежності від рівня підготовленості;
тест найкраще використовувати для актуалізації знань на початку уроку, або для підведення підсумків в кінці уроку.
Шановні відвідувачі сайту. Велике до Вас прохання, якщо ви помітили помилку в тестах, будь ласка повідомте про це скориставшись формою для коментарів, яка знаходиться під тестом. Також Ви можете написати своє бачення того як покращити даний тест. Для мене важливо знати вашу думку.
БАЖАЮ УСПІХІВ В ПРОХОДЖЕННІ ТЕСТУ!
Тест 11 (Геометрія 9 клас)
Ліміт часу: 0
Підсумок тесту
Завершено запитань: 0 з 8
Запитання:
1
2
3
4
5
6
7
8
Інформація
Потрібно вказати текст.
Ви вже проходили тест раніше. Ви не можете пройти його знову.
Тест завантажується...
Щоб розпочати тест, потрібно ввійти або зареєструватися.
Щоб розпочати тест, потрібно завершити наступний тест:
Результати
Правильних відповідей: 0 з 8
Ваш час:
Час вийшов
Ви набрали 0 з 0 балів, (0)
Середній результат
Ваш результат
Категорії
Не присвоєно категорію0%
Прізвище, ім’я та клас:
1
2
3
4
5
6
7
8
З відповіддю
З відміткою про перегляд
Запитання 1 з 8
1. Запитання
Кількість балів: 1
Оберіть правильний варіант теореми косинусів.
Запитання 2 з 8
2. Запитання
Кількість балів: 1
Якщо с – найбільша сторона трикутника і a2 + b2 – c2 > 0, то трикутник …
Запитання 3 з 8
3. Запитання
Кількість балів: 1
Якщо с – найбільша сторона трикутника і a2 + b2 – c2 = 0, то трикутник …
Запитання 4 з 8
4. Запитання
Кількість балів: 1
Якщо с – найбільша сторона трикутника і a2 + b2 – c2 < 0, то трикутник …
Запитання 5 з 8
5. Запитання
Кількість балів: 2
Знайдіть сторону АВ трикутника АВС, якщо
АС = 5 см, ВС = 4 см, cos C = –0,5.
Запитання 6 з 8
6. Запитання
Кількість балів: 2
Знайдіть сторону АC трикутника АВС, якщо
АB = 10 см, ВС = 7 см, cos В = 0,2.
Запитання 7 з 8
7. Запитання
Кількість балів: 2
Сторони паралелограма дорівнюють 13 і 4 см, а кут між ними – 60°. Знайдіть меншу діагональ паралелограма.
Запитання 8 з 8
8. Запитання
Кількість балів: 2
Сторони трикутника дорівнюють 3 см, 4 см та 5 см. Знайдіть косинус кута, що лежить навпроти більшої з сторін трикутника.
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами. Політика конфіденційності
У задачі про паралелограм немає правильної відповіді
Дякую за допомогу. Виправив
Дякую за вашу працю! Мені дуже допомагає у дистанційному навчанні! Дуже зручно!
Дякую за гарний відгук.
Да класно
У завданні
Знайдіть сторону АC трикутника АВС, якщо
АB = 10 см, ВС = 7 см, cos C = 0,8.
У Ваа все правильно вказано?
Дякую. Виправив. cos B звичайно треба, а не С
У завданні
Знайдіть сторону АC трикутника АВС, якщо
АB = 10 см, ВС = 7 см, cos C = 0,8. немає правильної відповіді
Дякую, виправив на 0,2
Крутий тест